Здравейте,
обикновено не ползвам "Добави отзив",
но като редовен клиент на ЕКОНТ не бих могъл да подмина възможността да изкажа мнението си, когато това касае качеството на обслужване на клиенти.
Редовен клиент съм на офис Еконт Нови Хан. Доскоро бях много доволен от обслужването. Отпреди около един месец или малко повече се забелязва негативна промяна в обслужването на клиентите. Отбелязвам общ пример, спрямо всички клиенти, както и персонален:
1. При работно време от 9:00 часа, два отделни пъти ни беше заявено от служителка : "...ще чакате, поне 15-20 минути, имам да подреждам..." .... няколко клиенти си тръгнахме.
2. Служителка (може би същата), от офисът проявява лично отношение към клиент (в случая към мен), като при сметка 18,82 лв. давам 20,00 лв. , отсреща получавам ултиматум с недружелюбен тон "Платете с карта или ми дайте точно" .... отговорих, че нямам възможност. Служителката каза, че при това положение не мога да бъда обслужен, тъй като тя не може да ми върне 1 лев! Чест прави на колежката й, която усети некоректното отношение и подаде въпросното левче от своята каса!
Не става дума за тежко провинение, но все пак се замислям, дали отново искам да ползвам въпросния офис.
Поздрави,
С. Томов