Пренасочих си онлайн пратката от Пловдив, офис Кършияка, до Русе, вместо до София. Звънях в офиса в събота, 28.12.2024г. в 13.58, за да съм сигурна, че съм се справила както трябва. Разговарях с дама, която ме увери, че пратката е успешно пренасочена от мен, сега остава те да я пренасочат.
Днес, 30.12. побучих съобщение , че пратката ми, взесто в Русе, ме чака в офис в София!
Оказва се, че изключително "любезната" дама не е направила нищо по въпроса, макар пренасочването да става за не повече от минута.
Днес от София ми пренасочиха пратката и утре ще бъде в Русе.
Настоявам записът между мен и служителката да бъде прослушан и да и се иска обяснение защо не е пренасочила пратката своевременно! В посочения от мен ден и час можете да видите номерът ми, завършващ на 889, след което да ме уведомите!
За първи път се сблъсквам с такава некоретност и нелоялност от страна на служител на Еконт!