Първа стъпка - Казусът
Закупихме Ел.нагревател за басейн от въпросната компания, а 6 месеца по-късно сертифицирана фирма за поддръжка на басейна и спа съораженията установи, че нагревателя е дефектирал, за което старателно и обективно изготвиха аргументиран протокол.
Втора стъпка - Реакцията на търговеца
След като очевидно обаче е гаранционен, видно от фактурата, приемо-предавателния протокол и гаранционната карта, ние се свързахме с локалния търговец/дистрибутор на Флуидра за Бургас. Незаинтересован от проблема, управителя вместо да събере необходимата информация и да търси работещо решение, започна да предлага нови оферти за нови неработещи нагреватели…”Купете си нов, ако изобщо има на склад и това е…” - абсолютен непрофесионалист, криворазбран търговец и ръководител.
Трета стъпка - Решението е за можещите
Слава Богу от фирмата майка в Пловдив се свързаха с нас и в рамките на няколко минути разговор се намери решение, което да не ощетява страните…мислещи и разумни хора, а не измислени меринджей герои от бургаски безименен филм.
П.С. Да се чуди човек да се жалва ли или да се смее на тази арогантна некомпетентност и неадекватеност…но такива са ни управителите😉