Oink
Назад към резултатите

Докладвай

Сподели

Запази

Grand Hotel Therme
Grand Hotel Therme
Grand Hotel Therme
Grand Hotel Therme
Grand Hotel Therme

Grand Hotel Therme

3.25

4,166 отзива
Добави отзив

1902, 2778 Баня

Предложете редакция

#2 от 20 Хотели в Баня

Хотел - Спа

Хотел с 5 звезди

Grand Hotel Therme е разположен в Баня и предлага луксозно настаняване с различни удобства като плувен и закрит басейн, фитнес център, градина и безплатен WiFi. Хотелът разполага с ресторант, който сервира разнообразни кулинарни изкушения, както и уелнес съоръжения като хидромасажна вана и СПА център. На разположение са и услуги като под наем на ски екипировка, велосипеди и автомобили. Разстоянието до най-близкото летище в Пловдив е 166 км, като се предлага и трансфер от/до летището.

Популярни удобства

Семейни стаи

Семейни стаи

Летищен трансфер

Летищен трансфер

Спа и Уелнес център

Спа и Уелнес център

Фитнес център

Фитнес център

Бар

Бар

Ресторант

Ресторант

Виж всички

Контакти

grand_hotel_therme

0800 20 ***

http://www.grandhotel.bg


Социални мрежи

Facebook

Намира се в

Баня


Прегледай Grand Hotel Therme във Booking.com и направи своята резервация!

Резервирай

Мнения и отзиви за Grand Hotel Therme

1.00

Не харесвам

1 Отзив

5 - Отлично

0

4 - Много добре

0

3 - Добре е

0

2 - Може да бъде по-добре

0

1 - Не харесвам

1

Отзиви в мрежата

Oink

1.00/5

1 отзив

nia pop
nia pop
1 отзив0 Снимки

18.10.2023

Спечелих игра в инстаграм от хотела, като в условията пишеше единствено, че наградата е двудневна почивка за двама и че победителят ще се изтегли на 17. 09. Изтеглиха мен, след което мениджърката им ми се обади, за да се разберем, аз попитах за един уикенд от октомври, тя ми отговори, че играта не важи за уикенди (това не беше уточнено в условията на играта), защото хотелът е зает за уикендите месеци напред. За мен през делничните дни бе почти невъзможно да отида и попитах дали можем да я използваме, когато в хотелът ще има свободни стаи през уикенд, но мениджърката ми отговори, че мога да се възползвам от наградата до месец ноември, допълни че в краен случай нощувките могат да са в неделя и понеделник. Попитах я дали може да дам наградата си като подарък на мои близки, но ми отказа. Като цяло се дължеше надменно и това не ми хареса. Аз също се бях отказала, до момент в който се намери някакъв начин да можем да отидем. Вчера сутринта и звъннах в 9 сутринта, като нарочно изчаках да не е твърде рано, при което тя ми вдигна и ми каза - " ще Ви звънна след час, все пак е 9", което ме накара да се почувствам неудобно донякъде, а не мисля, че клиент трябва да се чувства така. Върна ми обаждането след 15 мин и ме попита какво има, казах и - понеже ми предложихте като опция нощувките да са неделя и понеделник бих искала да запазя за датите 29 и 30 октомври, при което тя отново ми каза, че хотелът е пълен (макар и да не е за уикенда) и аз честно казано се разочаровах, защото това е разиграване и замазване на очите. Попитах я защо тогава организират игри след като в хотела няма места, мениджърката ми отговори, че това е заради Хелуин,а аз дори не питах за тогава, а за 29 и 30 октомври. Казах и, че искам да говоря с някой друг от хотела за нейното отношение, при което посмекчи тона и ми каза, че ще отиде до офиса им, за да провери дали случайно няма някоя свободна стая за тези дати, но ако няма ще измислим нещо (не че ми остават голям избор). Допълни, че това казва и на всички хора- че няма място в хотела и аз я попитах тогава кой идва при вас? Писах в инстаграм на страницата им, че искам да говоря с някой за нейното отношение и ми звънна още по- надменен и груб човек, друг мениджър. Каза ми, че всичко, което колежката му ми е казала е така, в хотела няма свободни места. Допълни, че за да си запазя стая трябва да го направя 2 месеца предварително, а не 2 седмици както аз правя, че това не било конкретно към мен, на всички така казвали (няма значение, че е награда и има срок ). Попитах и този господин защо не са си написали в условията на играта, че не важи за уикенди и че нощувките са спрямо капацитета на хотела, като му заявих, че играта е приключила на 17. 09, а срокът в който мога да я използвам е до ноември , както ми каза неговата колежка. Той ми отговори, че ако хотелът не може да ми осигури за тези дати ще го направи ноември, декември и също това ме ядоса, защото двамата си противоречаха и отново усетих, че ме разиграват. Също допълни да си проверя в сайта им и в букинг за наличност (но той май пак не разбра, че става въпрос за награда и срок) . Каза ми да не очаквам, че щом съм спечелила наградата да ме посрещнат с червен килим (доста му се отдава да печели клиенти явно с тези фрази ) , имаше и подхвърляне, че не говори на езика на ядрената физика , а на прост език, което ме накара да се почувствам неловко, въпреки че съм сигурна че знанията му по ядрена физика са по - големи от мениджърските умения, за които натърти няколко пъти. Разговорът приключи с това, че този мъж ми "анулира" наградата заради моето държание. Със сигурност ще кажа, че нито съм им викала, нито обиждала, просто с тези негови обидни фрази и цялото това разигравана тонът ми беше по- остър, смятам, че всеки човек би реагирал по този начин. Печелила съм и други почивки в хотели- в Боровец и Созопол, но не сме имали никакви проблеми,даже останахме много доволни. Но за тези мениджъри явно клиентите не са от значение. Жалко за хубавия на вид хотел ....

Беше ли полезно?

Ресторанти към обекта

1 ресторант на разположение на гостите

ALL DAY RESTAURANT THERME

Вид храна

Вид храна

Италианска

Местна

Интернационална

Европейска

Грил/Барбекю

Турска

Атмосфера

Атмосфера

Подходяща за семейства

Традиционна

Романтична

Модерна

Диетични опции

Диетични опции

Вегетерианска

Веганска

Без млечни продукти

Без глутен

Отворено за

Отворено за

Закуска

Брънч

Вечеря

Обяд

Удобства в Grand Hotel Therme

Баня

Баня

  • Тоалетна хартия

  • Хавлиени кърпи

  • Самостоятелна баня

  • Душ

  • Чехли

  • Халат за баня

Общи

Общи

  • Превоз

  • Минимаркет на място

  • Зона за пушачи

  • Само за непушачи

  • Отопление

  • Шумоизолирани стаи

Кухня

Кухня

  • Електрическа кана

Виж всички

Правила на хотела

Настаняване

Настаняване

От 15:00 ч. до 00:00 ч.

Напускане

Напускане

До 12:00 ч.

Домашни любимци

Домашни любимци

Домашни любимци са забранени.

Ограничения за възраст

Ограничения за възраст

Няма изискване за възраст за настаняване

Приемани платежни методи

Приемани платежни методи

Maestro • Mastercard • Visa • Не се приемат пари в брой

Често задавани въпроси

Най-доброто от Баня

Общи условия

Политика за поверителностОбщи условияБисквитки
© 2025 Oink.bg. Всички права запазени