Хора, пресечете надписването (опита да се краде, според мен случая беше такъв).
Днес 3 от вашите служители се държаха нагло след като продавачката излъга клиент чужденец като му таксува мед от 12лв два пъти. Човекът изтърпя надписването но се видя че е разочарован, затова казах на касиерката
да каже поне извинявайте, 3 пъти, тя само се хилеше безсрамно, после 8 пъти и казах да извика мениджъра на което само се хилеше. После се появи някакъв с ЛИДЛ униформа с агресивни движения взе да ми мести покупките и да говори грубо, казах му да не ме гледа така враждебно, а той нагло "какво ще ми направиш". Накрая дойде някаква без да се представи и с лош поглед тръгна да ме "респектира" и да ми говори за култура, казах й да не ми говори за култура а да вземе мерки как продавачката излага България, безсрамната касиерка се хилеше непрекъснато.
Мен лично няколко пъти са ме лъгали в цените, като върха на нахалството беше когато пред касиера имаше шоколад с червен етикет с 1лв намаление, взех два а той ги таксува без намалението, показах му нередността а той се направи на ударен, показах му етикета на 2 метра пред него, а той "питайки" за цената измърмори нещо и не му върна парите, тоя беше с конкурс.
Магазинът е на Царица Йоанна в Люлин, срам за България от такива пробващи да лъжат "продавачки".