Днес за първи път очаквах пратка от София до София на посочен адрес чрез вашата компания. Вероятно сте нови в куриерския бранш, защото също така за първи път попадам на толкова голяма "организаторска" бъркотия. Първо в 9:48 ч. получих от вас съобщение да очаквам посещение от куриер и съответен линк, който визуализирах, но от петте посочени опции се отваряха само две: номерът на пратката и това, че е 1 пакет. В 16:55 ч. получих второ съобщение, че куриерът наближава и че мога да проследя пратката в реалното време. Този път визуализацията се осъществи и видях че той не е далеч от дома ми. Какво беше недоумението ми, когато три минути след това получих трето съобщение (с една картинка на зайче), в което се извинявате, че ви се налага да промените доставката за следващ работен ден. Питам ви, Господа, кой ви дава право да разполагате толкова безотговорно с моето лично време. Не сте единствените, които работите в тази страна! Загубихте не само моето време, но и времето на тези, които бях помолила да осъществят присъствие в дома ми. Питам още СЧИТАТЕ ЛИ така нареченото от вас "РЕАЛНО ВРЕМЕ" ЕДИНСТВЕНО ЗА ВАША ПРИВИЛЕГИЯ????? Подигравате ли се с нас - вашите клиенти? Ако сте некадърни да избирате персонала си, то по-добре е да се откажете от това, с което сте се захванали преди да се сгромолясате.