В наши дни в които всеки клиент има по един малък компютър в джоба, всеки бизнес обръща все повече внимание на своето онлайн присъствие и репутация. В тази статия ще се фокусираме над това колко е важно за всеки бизнес да получава обратна връзка от своите клиенти, като се стреми да подобрява своите продукти и услуги в съответствие с техните нужди и предпочитания.
Oink е нова платформа радваща се на все повече популярност в българското интернет пространство. Хиляди потребители всеки ден търсят и намират качествени бизнеси с помощта на Oink. Възможността на вашите клиенти да оставят обратна връзка прави платформата ваш верен помощник в задачата да подобрявате продуктите и услугите си.
Най-добрият начин да получите отзив е като насърчавате вашите клиенти да ви оставят такъв. В зависимост от спецификата на предоставяните услуги, това може да се случи както като устна молба, така и като флаер или рекламни материали, които подтикват вашите клиенти да изкажат мнението си относно вашите услуги. Важно е да знаете, че според проучване на Shopify
около 79% от потребителите вземат под внимание отзивите, които четат сякаш са персонална препоръка от техен приятел.
Други подходящи за вас препоръки да увеличите вашия брой отзиви е например да поставите линк във вашия уебсайт, както и да изпращате имейли на вашите клиенти. Експериментирайте и вижте кое работи най-добре за вас, тъй като няма универсален подход.
При достигане на определен брой отзиви, вашият бизнес ще се показва както в Oink, така и в Google със съответния рейтинг под името, като това значително увеличава вероятността да бъде кликнато на вашия линк, вместо на конкурентен такъв.
Негативните отзиви се случват, като те често биха могли да имат по-голяма стойност за вас, сравнение със само положителните такива. Според онлайн проучвания 78% от вашите потребители биха имали повече доверие ако имате и отрицателни отзиви сравнение с това да имате единствено отзиви с 5 звезди. Това кара вашите клиенти да имат повече доверие, че отзивите са истински и не са манипулирани.
Според други проучвания около 33% от потребителите написали отрицателен отзив очакват обратна връзка от вас. Това е ваш шанс да се свържете с недоволния клиент, за да изчистите недоразумението или просто да се извините, това показва, че ви е грижа и прави винаги добро впечатление.
Винаги можете да отговорите на вашите клиенти независимо дали отзивите са отрицателни или положителни. Следвайте тези кратки съвети, които винаги ще са ви от полза.
Не отговаряйте шаблонно, а подходете персонално към отзивът на вашия клиент.
Бъдете кратък - не се впускайте в дълги и ненужни обяснения.
Запомнете, че никой не е перфектен. Подходете с нужното разбиране към вашия клиент и се опитайте да съдействате максимално.
Запомнете, че вашите отговори са публични и те ще са от полза и за други ваши клиенти в бъдеще.
Благодарете на вашите клиенти!
Всеки отзив се одобрява от екипът на Oink, за да сме сигурни, че оставената обратна връзка отговаря на правилата на използване на платформата. В случай, че имате съмнение за фалшиви или некоректни отзиви оставени за вашия бизнес, моля използвайте опцията за доклад. Ще се направи нужната проверка и при констатирано нарушение отзивът ще бъде премахнат.
Докладвайте отзив ако:
Има обидно или некоректно съдържание
Съдържа лична информация
Ако е с рекламна насоченост
Ако не е базиран на истински опит с вашата услуга
Ако смятате, че този отзив не се отнася за вашия бизнес.
Не докладвайте отрицателните отзиви, а се опитайте да ги превърнете във ваш инструмент в подобряване на вашите продукти или услуги.
Запомнете, че вашата Oink бизнес страница е дългосрочен актив който ще работи във ваш интерес и ще ви носи много нови клиенти. Поддържайте информацията във вашата страница актуална и отговаряйте на вашите клиенти както на техните отзиви, така и на техните запитвания посредством лично съобщение.
Други статии
Новите рекламни кампании в Oink - Повече контрол и ефективност за вашия бизнес
Съвременната бизнес среда изисква иновации и адаптация към променящите се нужди на клиентите. В Oink.bg винаги се стремим да предлагаме решения, които отговарят на тези нужди, и затова сме радостни да обявим важна промяна в нашата пплатформа свързана с рекламите. Текущата система за спонсорирани бизнес страници ще бъде заменена с нови, по-гъвкави и ефективни рекламни кампании.
Топ 7 на най-предпочитаните къмпинги в България за лято 2023
Къмпингите на българското Черноморие представляват идеалната комбинация от плажове със златист пясък, синьо море и прекрасни природни пейзажи. Те привличат хиляди туристи, които търсят спокойствие, активен отдих и близост до природата. Българското Черноморие е непреходно място за влюбване в къмпинга и изживяването на истинска лятна приказка.
10 Екопътеки около Приморско, които да преминете
Приморско, разположено на южното черноморско крайбрежие на България, е един от тези скрити райски кътчета, където природата се разгръща в цялото си великолепие. Този район предлага не само плажове с кристално чисти води и меки златисти пясъци, но и дълбоки, непроходими гори, които са дом на богата флора и фауна. Екопътеките, които се вият в околностите на Приморско, представляват идеалната възможност да се потопите в тази живописна среда, където всяка стъпка разкрива нови тайни и красоти.
Хотели на първа линия в Слънчев бряг
Фина пясъчна ивица с дължина пет километра и ширина до 100 метра, стабилни температури между 25 и 30°C и обект на световното наследство на ЮНЕСКО в непосредствена близост. Това е Слънчев бряг, най-големият и един от най-красивите черноморски курорти в България. Ако търсите семейна и достъпна алтернатива на класическите курорти по Средиземноморието,тогава това е мястото за вас!