В наши дни в които всеки клиент има по един малък компютър в джоба, всеки бизнес обръща все повече внимание на своето онлайн присъствие и репутация. В тази статия ще се фокусираме над това колко е важно за всеки бизнес да получава обратна връзка от своите клиенти, като се стреми да подобрява своите продукти и услуги в съответствие с техните нужди и предпочитания.
Oink е нова платформа радваща се на все повече популярност в българското интернет пространство. Хиляди потребители всеки ден търсят и намират качествени бизнеси с помощта на Oink. Възможността на вашите клиенти да оставят обратна връзка прави платформата ваш верен помощник в задачата да подобрявате продуктите и услугите си.
Най-добрият начин да получите отзив е като насърчавате вашите клиенти да ви оставят такъв. В зависимост от спецификата на предоставяните услуги, това може да се случи както като устна молба, така и като флаер или рекламни материали, които подтикват вашите клиенти да изкажат мнението си относно вашите услуги. Важно е да знаете, че според проучване на Shopify
около 79% от потребителите вземат под внимание отзивите, които четат сякаш са персонална препоръка от техен приятел.
Други подходящи за вас препоръки да увеличите вашия брой отзиви е например да поставите линк във вашия уебсайт, както и да изпращате имейли на вашите клиенти. Експериментирайте и вижте кое работи най-добре за вас, тъй като няма универсален подход.
При достигане на определен брой отзиви, вашият бизнес ще се показва както в Oink, така и в Google със съответния рейтинг под името, като това значително увеличава вероятността да бъде кликнато на вашия линк, вместо на конкурентен такъв.
Негативните отзиви се случват, като те често биха могли да имат по-голяма стойност за вас, сравнение със само положителните такива. Според онлайн проучвания 78% от вашите потребители биха имали повече доверие ако имате и отрицателни отзиви сравнение с това да имате единствено отзиви с 5 звезди. Това кара вашите клиенти да имат повече доверие, че отзивите са истински и не са манипулирани.
Според други проучвания около 33% от потребителите написали отрицателен отзив очакват обратна връзка от вас. Това е ваш шанс да се свържете с недоволния клиент, за да изчистите недоразумението или просто да се извините, това показва, че ви е грижа и прави винаги добро впечатление.
Винаги можете да отговорите на вашите клиенти независимо дали отзивите са отрицателни или положителни. Следвайте тези кратки съвети, които винаги ще са ви от полза.
Не отговаряйте шаблонно, а подходете персонално към отзивът на вашия клиент.
Бъдете кратък - не се впускайте в дълги и ненужни обяснения.
Запомнете, че никой не е перфектен. Подходете с нужното разбиране към вашия клиент и се опитайте да съдействате максимално.
Запомнете, че вашите отговори са публични и те ще са от полза и за други ваши клиенти в бъдеще.
Благодарете на вашите клиенти!
Всеки отзив се одобрява от екипът на Oink, за да сме сигурни, че оставената обратна връзка отговаря на правилата на използване на платформата. В случай, че имате съмнение за фалшиви или некоректни отзиви оставени за вашия бизнес, моля използвайте опцията за доклад. Ще се направи нужната проверка и при констатирано нарушение отзивът ще бъде премахнат.
Докладвайте отзив ако:
Има обидно или некоректно съдържание
Съдържа лична информация
Ако е с рекламна насоченост
Ако не е базиран на истински опит с вашата услуга
Ако смятате, че този отзив не се отнася за вашия бизнес.
Не докладвайте отрицателните отзиви, а се опитайте да ги превърнете във ваш инструмент в подобряване на вашите продукти или услуги.
Запомнете, че вашата Oink бизнес страница е дългосрочен актив който ще работи във ваш интерес и ще ви носи много нови клиенти. Поддържайте информацията във вашата страница актуална и отговаряйте на вашите клиенти както на техните отзиви, така и на техните запитвания посредством лично съобщение.
Други статии
Тайните на успешния ресторант
Управлението на ресторанти е свързано с дълъг списък от предизвикателства: връзки с обществеността, набиране на персонал, инвентар, реклами и продажби, и това са само някои от тях. В много случаи собственикът на ресторанта може да бъде и негов управител, което често се отразява тежко на работата му, независимо колко е опитен.
Най-атрактивните забележителности на Стария Град в Созопол
Днес павирани алеи водят минал старинни къщи с дървени облицовки, предпазващи от морския бриз, и отвеждат до панорамни крайбрежни алеи с изглед към морето. Културните паметници - античните храмове, средновековните църкви и крепостните стени обогатяват всяка разходка, докато множеството ресторанти предлагат автентични вкусове на свежа черноморска риба.
12 Идеи за незабравима разходка по Северното Черноморие
Българското черноморско крайбрежие обхваща цялата източна граница и се простира на 378 км от границата с Румъния на север до границата с Турция на юг. По крайбрежието има много курорти и места за посещение, но според мен най-добрите са на север и на юг. Средната част на крайбрежието е твърде пренаселена през лятото. Северната и южната част са по-спокойни. Разбира се, това зависи от това какво търсите.
Новите места, за които трябва да знаете през юни
Лятото е сезонът на новите открития и преживявания, а юни носи със себе си няколко нови заведения, които непременно трябва да посетите. От ресторанти с авторска кухня, през уютен рестобар, до уникални места за забавление и вкусен сладолед, тези локации ще задоволят всяко кулинарно и социално предпочитание. В следващите редове ще ви запознаем с най-новите и интересни места в София, Пловдив и Стара Загора, които ще направят вашия месец още по-специален.